שליחת הודעות SMS

 

על מנת לגשת לאיזור שליחת הודעות ה-SMS  יש ללחוץ על העיגול הכתום במסך הבית:

מסך השליחה:

מסך השליחה מכיל את המרכיבים הבאים:

חלון נוסח ההודעה – החלונית בה נקליד את נוסח ההודעה שנרצה לשלוח לקוראים שלנו. ניתן לשלב בנוסח זה תווים מיוחדים בלחיצה על כפתור האימוג’י. ניתן גם להיעזר בנוסחי הודעות מומלצים שהם למעשה תבניות של הודעות העומדות לרשותנו בלחיצה על הקישור לצד חלון ההקלדה.

מידע על אורך ההודעה המוקלדת – בעת שאנו מקלידים את ההודעה המיועדת לשליחה נוכל לראות בזמן אמת כמה תווים זו מכילה. טקסט באורך של 268 תווים בעברית מכיל מקטע אחד ומחויב כהודעה אחת. באופן כללי ניתן לשלוח הודעה עם עד 1000 תווים וזו מגיעה לנמענים כהודעה משורשרת, כמקשה אחת ולא מפוצלת על אף שהיא מחולקת למקטעים לפי התחשיב המצוין מעלה.

זיהוי שולח – מקובל בשליחת הודעה להזדהות בעזרת שם או מספר טלפון אותו הנמענים יראו על גבי מסך הנייד שלהם כשההודעה תתקבל. שדה זיהוי השולח מאפשר להגדיר את פרטים אלו. במידה ונבחר להזין שם יהיה עלינו להשתמש בתווים של אותיות אנגלית בלבד ללא רווחים. ניתן להקליד עד 11 תווים.

מועד השליחה – ניתן להגדיר את המועד הרצוי לשליחת ההודעה. מועד זה יכול להיות מידי -מיד עם הלחיצה על כפתור השליחה – או עתידי – במועד דחוי שנוח לנו.

טפטוף – ניתן לקבוע את קצב שיגור ההודעות עם מרווחי זמן של שניות בין הודעה להודעה. פונקציה זו שימושית כאשר אנו מפיצים למספר רב של נמענים בו זמנית ומעוניינים לווסת את קצב קבלת המענה מהם.

תיוג – מאפשר לתת שם לקמפיין ובצורה זו לאתר בקלות הודעות המקושרות אליו.

הגבלת שליחה – ניתן לקבוע שנמענים אליהם הופצה הודעה במספר מוגדר של ימים אחרונים לא יקבלו את ההפצה הנוכחית. דבר זה מאפשר לייצר בצורה אוטומטית תקופת צינון בין הודעה להודעה במטרה שלא להעמיס על המקבל. ברירת המחדל של המערכת עומדת על 14 ימים אך ניתן לשנות זאת ולהגדיר איזה ערך מספרי שרוצים. בכדי להפעיל את הגבלת השליחה יש לסמן את תיבת הסימון מימין לה.

חלונית הגדרת הנמענים להפצה – בה נגדיר את אנשי הקשר המיועדים לקבלת ההודעה בחלוקה לשלושה סוגים.

  • לשונית מספרי טלפון – בלשונית זו ניתן להקליד את מספרי הטלפון של הנמענים בצורה ידנית או להעתיק ולהדביק אותם בטור מספרים הישר מקובץ Word, Excel או .Notepad אין משמעות אם המספרים מוכנסים עם או בלי 0 בתחילתם או עם או בלי מקף. בעת השליחה המערכת מבצעת אוטומטית סינון של מספרים כפולים ואינה שולחת את ההודעה למספרים שאינם תקינים.
  • לשונית אנשי קשר – מאפשרת לבחור מתוך רשימת כלל אנשי הקשר שטענו למערכת את הנמענים הייעודיים לקבלת ההודעה. ניתן לבצע חיפוש בין כלל אנשי הקשר שהוזנו על מנת לאתר בקלות את האנשים הרלוונטיים.
  • לשונית קבוצות – במידה והוגדרו קבוצות נמענים במערכת ניתן לבחור קבוצה אחת או יותר אליה ההודעה תשלח.

המערכת יודעת לשלב בין שלושת האופציות, כך שניתן לשלוח הודעות הן למספרי טלפון שהודבקו בחלונית מספרי טלפון, הן לקבוצות נבחרות והן לנמענים בודדים ללא קשר לזיקתם לקבוצה זו או אחרת. כאמור, לא מתבצעת שליחה כפולה למספר נתון במקרה של חפיפה.

הודעת בדיקה – ניתן להזין מספר טלפון אליו ההודעה תשלח לבדיקה, מבלי שהיא תשלח לנמענים שהוגדרו לקבלתה בעת ההפצה הכוללת. מומלץ להשתמש באפשרות זו לפני שילוח ההודעה בתפוצה רחבה על מנת לוודא שהמלל בה תקין, שאין שגיאות ושהכול כשורה.

כפתור שלח SMS – כפתור שליחת ההודעה בהתאם לכל הפרמטרים שהוגדרו במסך. ההודעה לא תשלח מבלי שנלחץ על כפתור זה.

הוספת תוכן להודעה

את הטקסט שאנו משלבים בחלונית נוסח ההודעה ניתן לעבות במגוון סוגים של תכנים.

תוכן פרסונלי – ניתן להוסיף להודעה שנשלחת פרמטרים פרסונליים, כמו למשל שם פרטי. על ידי כך, כל נמען המקבל את ההודעה יראה אותה בנוסח המותאם לו אישית, דבר שהופך את העברת המסר בהודעה להרבה יותר אפקטיבי.

כאשר אנו רוצים להוסיף תוכן מותאם אישית להודעה שנשלחת לרשימת נמענים המצויים באנשי הקשר שלנו במערכת, יש:

  • א. לבחור את אנשי הקשר אליהם אנו רוצים לשלוח את ההודעה.
  • ב. להקליד את נוסח ההודעה בחלון ההודעה.
  • ג. בנקודה בה אנו רוצים לשזור את הפרמטר הספציפי של התוכן הפרסונלי (כאמור – שם פרטי / שם מלא/ עיר מגורים וכו’) יש להעמיד את סמן העכבר.
  • ד. לבחור מרשימת הפרמטרים הפרסונליים את הפרמטר הרצוי. זה ישתלב במקום שיעדנו לו בחלונית הנוסח.

כאשר אנו רוצים להוסיף תוכן מותאם אישית להודעה שנשלחת לנמענים שאינם מצויים באנשי הקשר שלנו במערכת (נמענים מזדמנים או רשימה שאין ברצוננו לשמור באנשי הקשר הקבועים שלנו), יש:

  • א. להדביק שתי עמודות של מידע בחלונית הדבקת מספרי הטלפון– בראשונה את מספר הטלפון של הנמענים שיקבלו את ההודעה, בשניה את התוכן הפרסונלי שלהם.
  • ב. להקליד את נוסח ההודעה בחלון ההודעה.
  • ג. בנקודה בה אנו רוצים לשזור את הפרמטר הספציפי של תוכן הפרסונלי (כאמור – שם פרטי / שם מלא / עיר מגורים וכו’) יש להעמיד את סמן העכבר.
  • ד. לבחור מרשימת הפרמטרים הפרסונליים את הפרמטר מותאם אישית (האפשרות האחרונה ברשימה).

הודעות שמורות – במקום להקליד בכל פעם מחדש את נוסח ההודעה, במידה ויש לנו נוסח חוזר, ניתן לשלוח הודעות ששמרנו מראש במערכת. על מנת לבחור הודעה שמורה, יש ללחוץ על כפתור הוסף הודעה שמורה” ולבחור בהודעה הרצויה.

יצירת הודעה שמורה נעשית בצורה הבאה:

  • יש להיכנס ל”הודעות שמורות” תחת לשונית שליחת הודעות בתפריט.
  • בראש הדף מצד ימין יש ללחוץ על “צור הודעה”.
  • בחלון שנפתח יש להגדיר את שם ההודעה (מקבל ההודעה אינו רואה את השם, זה רק לצרכים תפעוליים של השולח) ומתחת את תוכן ההודעה שתשלח.
  • בסיום יש ללחוץ “שמור”.

דף נחיתה סלולרי – ניתן לצרף לכל הודעת SMS שנשלחת דף נחיתה סלולרי. דף נחיתה הוא אמצעי מצוין להעביר מסר צבעוני, שיווקי, עשיר ומניע לפעולה. ניתן לשלב בדף את לוגו בית העסק ומאפייני המיתוג שלו, תמונות, סרטונים, מפות וניווט, טופס, כפתור חיוג מהיר, כפתורי שיתוף ברשתות חברתיות ועוד אלמנטים רבים שישלימו את הודעת ה-SMS הנשלחת ויסייעו להמיר יותר נמענים ללקוחות פעילים. את דף הנחיתה שולחים באמצעות לינק גלישה מקוצר המוכנס לתוך נוסח הודעת ה-SMS.

ניתן לייצר דפי נחיתה בקלות ובפשטות באמצעות אשף בניית דפי הנחיתה במערכת. במידה ונרצה לדעת מי מבין הנמענים מילא טופס בדף הנחיתה שצורף להודעה, מבלי לבקשם להזדהות, יש לסמן את אפשרות “אפשר זיהוי הגולש”. לתשומת לבך: בחירה באפשרות זו מאריכה את הקישור שמשולב בהודעה שכן היא כוללת את מספר הטלפון של הנמען.

צרף קובץ להודעה – מאפשר לצרף קובץ PDF או תמונה )PNG, Jpeg)להודעה שנשלחת )הגבלת גודל- 300K). בבחירת אפשרות זו תתבקש לעלות קובץ מהמחשב שלך. קובץ זה ישולב בנוסח ההודעה בתצורה של קישור. לחיצה על הקישור בצד הנמען תוריד את הקובץ לטלפון הנייד שלו. על מנת לדעת איזה מבין הנמענים הורידו את הקובץ שנשלח בהודעה יש לסמן את אפשרות “אפשר זיהוי המוריד”. בחירה באפשרות זו מאריכה את הקישור שמשולב בהודעה. מידע אודות הנמענים שהורידו את הקובץ משתקף ב”דוח הורדות” תחת תפריט “דוחות”.

הוסף הסרה מרשימת תפוצה – מאפשר לנמענים שקיבלו את ההודעה להסיר עצמם מרשימת התפוצה שלך. משמעות ההסרה היא שהמערכת מכניסה את המספר המוסר ל”רשימה שחורה” שלא תאפשר להפיץ להם הודעות בעתיד, גם במקרה שיעשה ניסיון לשלוח הודעה לאותו נמען. המערכת מאפשרת שני סוגי הסרות לבחירתך:

  • הסרה באמצעות קישור – להודעה מתווסף קישור קצר שבלחיצה עליו מקבל ההודעה מועבר לטופס בו הוא מזין את מספר הטלפון שלו, מקליד תווי Captcha ובלחיצה על אשר הסרתו נכנסת לתוקף.

במידה ורוצים לחסוך מהנמען את הצורך למלא את מספר הטלפון שלו בטופס ההסרה, ניתן להיכנס לתפריט גדרות משתמש, שם לסמן V באפשרות “שרשור מספר טלפון”. אופציה זו מאריכה את הקישור שמופיע בהודעה שכן זה כבר מכיל את מספר הטלפון של הנמען.

  • הסרה באמצעות SMSחוזר למערכת – להודעה מתווסף טקסט קצר. נמען המקבל אותה ומשיב לה בנוסח המדויק המתבקש להסרה מוסר מהרשימה. בבחירה באפשרות זו זיהוי השולח משתנה ומוגדר לפי המערכת (להבדיל מזיהוי ברירת המחדל שלך או כל זיהוי שהכנסת במסך השליחה).

ככלל – ניתן לשנות את נוסח מלל ההסרה שמתווסף להודעה – “להסרה” – בטקסט אחר לבחירתכם על ידי הכנסת הטקסט החדש בחלון הקלדת ההודעה או באמצעות הגדרת ברירת מחדל במסך הגדרות משתמש. אולם, בכדי להבטיח את תקינות מנגנון ההסרה אין לשנות את הקישור או את מלל ההשבה.

בקש אישור בקליק אחד – מאפשר לנמענים לאשר את קריאת ההודעה שקיבלו. שימושי במיוחד כאשר להודעה יש אופי תפעולי או מבצעי והשולח זקוק לאשרור על קריאתה מעבר לקבלת אישור הגעתה למכשיר הטלפון של הנמען. בבחירה באפשרות זו יתווסף קישור לנוסח ההודעה. לחיצה עליו על ידי הנמען תאשר את הקריאה. מידע לגבי אישורי הקריאה משתקף בדוח אישורי הודעות וכן בעמודת סטטוס ב”דוח הודעות מפורט”.

הוסף בקשת תגובה מהנמען – מאפשר לקבל מהנמענים תגובות על ההודעות שנשלחו להם. בבחירה באפשרות זו מתווסף קישור לנוסח ההודעה. בלחיצה עליו על ידי הנמען יפתח מסך בו יוכל הנמען להקליד את תגובתו ולשגר אותה לשולח ההודעה. מנגנון זה אינו מצריך מהשולח להחזיק מספר וירטואלי. תגובות הנמענים נשמרות במערכת ומשתקפות ב”דוח תגובות” תחת תפריט “דוחות”.

דוחות לאחר השליחה

דוח הודעות מפורט מאפשר לראות את פרטי כל ההודעות שנשלחו מהמערכת, בחלוקה לפי מספרי הטלפון אליהם ההודעות נשלחו וזמני השליחה. נגיע אליו מתפריט המערכת תחת לשונית דוחות:

לצד כל הודעה בדוח, מפורט סטטוס השליחה שלה לפי מפתח:

  • נשלחה– שווה ערך ל- ההודעה הגיעה למפעיל הסלולרי, משם היא צפויה להיות מועברת
    למכשיר הטלפון של הנמען.
  • התקבלה – ההודעה הגיעה בוודאות ובאופן תקין לנמען (הסטטוס השכיח ביותר).
  • אושרה – ההודעה הגיעה ליעדה והנמען לחץ על קישור “אישור בקליק אחד” שהתווסף על ידי
    השולח לנוסח ההודעה.
  • לא התקבלה – ההודעה נשלחה, לא הגיעה ליעדה וגם לא תגיע אליו. הסיבות השכיחות לכך
    הן שהמספר לא קיים או שקו הטלפון מנותק/ אינו זמין תקופה ארוכה.
  • תחת תפריט הדוחות ניתן למצוא מגוון רחב של דוחות נוספים. ביניהם דוח הודעות עתידיות,
    המאפשר למחוק הודעות שתכננו לשלוח בעתיד במקרה שחל שינוי, דוח שליחות חודשי, דוח
    הורדת קבצים, דוח חיפוש הודעות לאיתור הודעות שנשלחו בעבר, דוח תגובות להודעות ועוד.

More to explorer

תפריט נגישות

רוצה לנסות את המערכת שלנו?

מגיע לך 100 הודעות SMS

+ 500 הודעות דיוור אלקטרוני בשקל אחד!

ובנוסף! אנשי קשר ללא הגבלה דפי נחיתה ללא הגבלה, אוטומציה ללא הגבלה

ללא התחייבות, ולמימוש תוך 3 חודשים.
לצורך פתיחת החשבון
וקבלת ההטבה יש לסיים את תהליך הרכישה המלא
* ללקוחות חדשים, כפוף להסכמת החברה, ט.ל.ח