תוכן הודעה SMS

הוספת תוכן להודעה :

את הטקסט שאנו משלבים בחלונית נוסח ההודעה ניתן לעבות במגוון סוגים של תכנים.

תוכן פרסונלי – ניתן להוסיף להודעה שנשלחת פרמטרים פרסונליים, כמו למשל שם פרטי. על ידי כך, כל נמען המקבל את ההודעה יראה אותה בנוסח המותאם לו אישית, דבר שהופך את העברת המסר בהודעה להרבה יותר אפקטיבי.

כאשר אנו רוצים להוסיף תוכן מותאם אישית להודעה שנשלחת לרשימת נמענים המצויים באנשי הקשר שלנו במערכת, יש:

  • א. לבחור את אנשי הקשר אליהם אנו רוצים לשלוח את ההודעה.
  • ב. להקליד את נוסח ההודעה בחלון ההודעה.
  • ג. בנקודה בה אנו רוצים לשזור את הפרמטר הספציפי של התוכן הפרסונלי (כאמור – שם פרטי / שם מלא/ עיר מגורים וכו’) יש להעמיד את סמן העכבר.
  • ד. לבחור מרשימת הפרמטרים הפרסונליים את הפרמטר הרצוי. זה ישתלב במקום שיעדנו לו בחלונית הנוסח.

כאשר אנו רוצים להוסיף תוכן מותאם אישית להודעה שנשלחת לנמענים שאינם מצויים באנשי הקשר שלנו במערכת (נמענים מזדמנים או רשימה שאין ברצוננו לשמור באנשי הקשר הקבועים שלנו), יש:

  • א. להדביק שתי עמודות של מידע בחלונית הדבקת מספרי הטלפון– בראשונה את מספר הטלפון של הנמענים שיקבלו את ההודעה, בשניה את התוכן הפרסונלי שלהם.
  • ב. להקליד את נוסח ההודעה בחלון ההודעה.
  • ג. בנקודה בה אנו רוצים לשזור את הפרמטר הספציפי של תוכן הפרסונלי (כאמור – שם פרטי / שם מלא / עיר מגורים וכו’) יש להעמיד את סמן העכבר.
  • ד. לבחור מרשימת הפרמטרים הפרסונליים את הפרמטר מותאם אישית (האפשרות האחרונה ברשימה).

הודעות שמורות – במקום להקליד בכל פעם מחדש את נוסח ההודעה, במידה ויש לנו נוסח חוזר, ניתן לשלוח הודעות ששמרנו מראש במערכת. על מנת לבחור הודעה שמורה, יש ללחוץ על כפתור הוסף הודעה שמורה” ולבחור בהודעה הרצויה.

יצירת הודעה שמורה נעשית בצורה הבאה:

  • יש להיכנס ל”הודעות שמורות” תחת לשונית שליחת הודעות בתפריט.
  • בראש הדף מצד ימין יש ללחוץ על “צור הודעה”.
  • בחלון שנפתח יש להגדיר את שם ההודעה (מקבל ההודעה אינו רואה את השם, זה רק לצרכים תפעוליים של השולח) ומתחת את תוכן ההודעה שתשלח.
  • בסיום יש ללחוץ “שמור”.

דף נחיתה סלולרי – ניתן לצרף לכל הודעת SMS שנשלחת דף נחיתה סלולרי. דף נחיתה הוא אמצעי מצוין להעביר מסר צבעוני, שיווקי, עשיר ומניע לפעולה. ניתן לשלב בדף את לוגו בית העסק ומאפייני המיתוג שלו, תמונות, סרטונים, מפות וניווט, טופס, כפתור חיוג מהיר, כפתורי שיתוף ברשתות חברתיות ועוד אלמנטים רבים שישלימו את הודעת ה-SMS הנשלחת ויסייעו להמיר יותר נמענים ללקוחות פעילים. את דף הנחיתה שולחים באמצעות לינק גלישה מקוצר המוכנס לתוך נוסח הודעת ה-SMS.

ניתן לייצר דפי נחיתה בקלות ובפשטות באמצעות אשף בניית דפי הנחיתה במערכת. במידה ונרצה לדעת מי מבין הנמענים מילא טופס בדף הנחיתה שצורף להודעה, מבלי לבקשם להזדהות, יש לסמן את אפשרות “אפשר זיהוי הגולש”. לתשומת לבך: בחירה באפשרות זו מאריכה את הקישור שמשולב בהודעה שכן היא כוללת את מספר הטלפון של הנמען.

צרף קובץ להודעה – מאפשר לצרף קובץ PDF או תמונה )PNG, Jpeg)להודעה שנשלחת )הגבלת גודל- 300K). בבחירת אפשרות זו תתבקש לעלות קובץ מהמחשב שלך. קובץ זה ישולב בנוסח ההודעה בתצורה של קישור. לחיצה על הקישור בצד הנמען תוריד את הקובץ לטלפון הנייד שלו. על מנת לדעת איזה מבין הנמענים הורידו את הקובץ שנשלח בהודעה יש לסמן את אפשרות “אפשר זיהוי המוריד”. בחירה באפשרות זו מאריכה את הקישור שמשולב בהודעה. מידע אודות הנמענים שהורידו את הקובץ משתקף ב”דוח הורדות” תחת תפריט “דוחות”.

הוסף הסרה מרשימת תפוצה – מאפשר לנמענים שקיבלו את ההודעה להסיר עצמם מרשימת התפוצה שלך. משמעות ההסרה היא שהמערכת מכניסה את המספר המוסר ל”רשימה שחורה” שלא תאפשר להפיץ להם הודעות בעתיד, גם במקרה שיעשה ניסיון לשלוח הודעה לאותו נמען. המערכת מאפשרת שני סוגי הסרות לבחירתך:

  • הסרה באמצעות קישור – להודעה מתווסף קישור קצר שבלחיצה עליו מקבל ההודעה מועבר לטופס בו הוא מזין את מספר הטלפון שלו, מקליד תווי Captcha ובלחיצה על אשר הסרתו נכנסת לתוקף.

במידה ורוצים לחסוך מהנמען את הצורך למלא את מספר הטלפון שלו בטופס ההסרה, ניתן להיכנס לתפריט גדרות משתמש, שם לסמן V באפשרות “שרשור מספר טלפון”. אופציה זו מאריכה את הקישור שמופיע בהודעה שכן זה כבר מכיל את מספר הטלפון של הנמען.

  • הסרה באמצעות SMSחוזר למערכת – להודעה מתווסף טקסט קצר. נמען המקבל אותה ומשיב לה בנוסח המדויק המתבקש להסרה מוסר מהרשימה. בבחירה באפשרות זו זיהוי השולח משתנה ומוגדר לפי המערכת (להבדיל מזיהוי ברירת המחדל שלך או כל זיהוי שהכנסת במסך השליחה).

ככלל – ניתן לשנות את נוסח מלל ההסרה שמתווסף להודעה – “להסרה” – בטקסט אחר לבחירתכם על ידי הכנסת הטקסט החדש בחלון הקלדת ההודעה או באמצעות הגדרת ברירת מחדל במסך הגדרות משתמש. אולם, בכדי להבטיח את תקינות מנגנון ההסרה אין לשנות את הקישור או את מלל ההשבה.

בקש אישור בקליק אחד – מאפשר לנמענים לאשר את קריאת ההודעה שקיבלו. שימושי במיוחד כאשר להודעה יש אופי תפעולי או מבצעי והשולח זקוק לאשרור על קריאתה מעבר לקבלת אישור הגעתה למכשיר הטלפון של הנמען. בבחירה באפשרות זו יתווסף קישור לנוסח ההודעה. לחיצה עליו על ידי הנמען תאשר את הקריאה. מידע לגבי אישורי הקריאה משתקף בדוח אישורי הודעות וכן בעמודת סטטוס ב”דוח הודעות מפורט”.

הוסף בקשת תגובה מהנמען – מאפשר לקבל מהנמענים תגובות על ההודעות שנשלחו להם. בבחירה באפשרות זו מתווסף קישור לנוסח ההודעה. בלחיצה עליו על ידי הנמען יפתח מסך בו יוכל הנמען להקליד את תגובתו ולשגר אותה לשולח ההודעה. מנגנון זה אינו מצריך מהשולח להחזיק מספר וירטואלי. תגובות הנמענים נשמרות במערכת ומשתקפות ב”דוח תגובות” תחת תפריט “דוחות”

הוספת תוכן להודעה :

את הטקסט שאנו משלבים בחלונית נוסח ההודעה ניתן לעבות במגוון סוגים של תכנים.

תוכן פרסונלי – ניתן להוסיף להודעה שנשלחת פרמטרים פרסונליים, כמו למשל שם פרטי. על ידי כך, כל נמען המקבל את ההודעה יראה אותה בנוסח המותאם לו אישית, דבר שהופך את העברת המסר בהודעה להרבה יותר אפקטיבי.

כאשר אנו רוצים להוסיף תוכן מותאם אישית להודעה שנשלחת לרשימת נמענים המצויים באנשי הקשר שלנו במערכת, יש:

  • א. לבחור את אנשי הקשר אליהם אנו רוצים לשלוח את ההודעה.
  • ב. להקליד את נוסח ההודעה בחלון ההודעה.
  • ג. בנקודה בה אנו רוצים לשזור את הפרמטר הספציפי של התוכן הפרסונלי (כאמור – שם פרטי / שם מלא/ עיר מגורים וכו’) יש להעמיד את סמן העכבר.
  • ד. לבחור מרשימת הפרמטרים הפרסונליים את הפרמטר הרצוי. זה ישתלב במקום שיעדנו לו בחלונית הנוסח.

כאשר אנו רוצים להוסיף תוכן מותאם אישית להודעה שנשלחת לנמענים שאינם מצויים באנשי הקשר שלנו במערכת (נמענים מזדמנים או רשימה שאין ברצוננו לשמור באנשי הקשר הקבועים שלנו), יש:

  • א. להדביק שתי עמודות של מידע בחלונית הדבקת מספרי הטלפון– בראשונה את מספר הטלפון של הנמענים שיקבלו את ההודעה, בשניה את התוכן הפרסונלי שלהם.
  • ב. להקליד את נוסח ההודעה בחלון ההודעה.
  • ג. בנקודה בה אנו רוצים לשזור את הפרמטר הספציפי של תוכן הפרסונלי (כאמור – שם פרטי / שם מלא / עיר מגורים וכו’) יש להעמיד את סמן העכבר.
  • ד. לבחור מרשימת הפרמטרים הפרסונליים את הפרמטר מותאם אישית (האפשרות האחרונה ברשימה).

הודעות שמורות – במקום להקליד בכל פעם מחדש את נוסח ההודעה, במידה ויש לנו נוסח חוזר, ניתן לשלוח הודעות ששמרנו מראש במערכת. על מנת לבחור הודעה שמורה, יש ללחוץ על כפתור הוסף הודעה שמורה” ולבחור בהודעה הרצויה.

יצירת הודעה שמורה נעשית בצורה הבאה:

  • יש להיכנס ל”הודעות שמורות” תחת לשונית שליחת הודעות בתפריט.
  • בראש הדף מצד ימין יש ללחוץ על “צור הודעה”.
  • בחלון שנפתח יש להגדיר את שם ההודעה (מקבל ההודעה אינו רואה את השם, זה רק לצרכים תפעוליים של השולח) ומתחת את תוכן ההודעה שתשלח.
  • בסיום יש ללחוץ “שמור”.

דף נחיתה סלולרי – ניתן לצרף לכל הודעת SMS שנשלחת דף נחיתה סלולרי. דף נחיתה הוא אמצעי מצוין להעביר מסר צבעוני, שיווקי, עשיר ומניע לפעולה. ניתן לשלב בדף את לוגו בית העסק ומאפייני המיתוג שלו, תמונות, סרטונים, מפות וניווט, טופס, כפתור חיוג מהיר, כפתורי שיתוף ברשתות חברתיות ועוד אלמנטים רבים שישלימו את הודעת ה-SMS הנשלחת ויסייעו להמיר יותר נמענים ללקוחות פעילים. את דף הנחיתה שולחים באמצעות לינק גלישה מקוצר המוכנס לתוך נוסח הודעת ה-SMS.

ניתן לייצר דפי נחיתה בקלות ובפשטות באמצעות אשף בניית דפי הנחיתה במערכת. במידה ונרצה לדעת מי מבין הנמענים מילא טופס בדף הנחיתה שצורף להודעה, מבלי לבקשם להזדהות, יש לסמן את אפשרות “אפשר זיהוי הגולש”. לתשומת לבך: בחירה באפשרות זו מאריכה את הקישור שמשולב בהודעה שכן היא כוללת את מספר הטלפון של הנמען.

צרף קובץ להודעה – מאפשר לצרף קובץ PDF או תמונה )PNG, Jpeg)להודעה שנשלחת )הגבלת גודל- 300K). בבחירת אפשרות זו תתבקש לעלות קובץ מהמחשב שלך. קובץ זה ישולב בנוסח ההודעה בתצורה של קישור. לחיצה על הקישור בצד הנמען תוריד את הקובץ לטלפון הנייד שלו. על מנת לדעת איזה מבין הנמענים הורידו את הקובץ שנשלח בהודעה יש לסמן את אפשרות “אפשר זיהוי המוריד”. בחירה באפשרות זו מאריכה את הקישור שמשולב בהודעה. מידע אודות הנמענים שהורידו את הקובץ משתקף ב”דוח הורדות” תחת תפריט “דוחות”.

הוסף הסרה מרשימת תפוצה – מאפשר לנמענים שקיבלו את ההודעה להסיר עצמם מרשימת התפוצה שלך. משמעות ההסרה היא שהמערכת מכניסה את המספר המוסר ל”רשימה שחורה” שלא תאפשר להפיץ להם הודעות בעתיד, גם במקרה שיעשה ניסיון לשלוח הודעה לאותו נמען. המערכת מאפשרת שני סוגי הסרות לבחירתך:

  • הסרה באמצעות קישור – להודעה מתווסף קישור קצר שבלחיצה עליו מקבל ההודעה מועבר לטופס בו הוא מזין את מספר הטלפון שלו, מקליד תווי Captcha ובלחיצה על אשר הסרתו נכנסת לתוקף.

במידה ורוצים לחסוך מהנמען את הצורך למלא את מספר הטלפון שלו בטופס ההסרה, ניתן להיכנס לתפריט גדרות משתמש, שם לסמן V באפשרות “שרשור מספר טלפון”. אופציה זו מאריכה את הקישור שמופיע בהודעה שכן זה כבר מכיל את מספר הטלפון של הנמען.

  • הסרה באמצעות SMSחוזר למערכת – להודעה מתווסף טקסט קצר. נמען המקבל אותה ומשיב לה בנוסח המדויק המתבקש להסרה מוסר מהרשימה. בבחירה באפשרות זו זיהוי השולח משתנה ומוגדר לפי המערכת (להבדיל מזיהוי ברירת המחדל שלך או כל זיהוי שהכנסת במסך השליחה).

ככלל – ניתן לשנות את נוסח מלל ההסרה שמתווסף להודעה – “להסרה” – בטקסט אחר לבחירתכם על ידי הכנסת הטקסט החדש בחלון הקלדת ההודעה או באמצעות הגדרת ברירת מחדל במסך הגדרות משתמש. אולם, בכדי להבטיח את תקינות מנגנון ההסרה אין לשנות את הקישור או את מלל ההשבה.

בקש אישור בקליק אחד – מאפשר לנמענים לאשר את קריאת ההודעה שקיבלו. שימושי במיוחד כאשר להודעה יש אופי תפעולי או מבצעי והשולח זקוק לאשרור על קריאתה מעבר לקבלת אישור הגעתה למכשיר הטלפון של הנמען. בבחירה באפשרות זו יתווסף קישור לנוסח ההודעה. לחיצה עליו על ידי הנמען תאשר את הקריאה. מידע לגבי אישורי הקריאה משתקף בדוח אישורי הודעות וכן בעמודת סטטוס ב”דוח הודעות מפורט”.

הוסף בקשת תגובה מהנמען – מאפשר לקבל מהנמענים תגובות על ההודעות שנשלחו להם. בבחירה באפשרות זו מתווסף קישור לנוסח ההודעה. בלחיצה עליו על ידי הנמען יפתח מסך בו יוכל הנמען להקליד את תגובתו ולשגר אותה לשולח ההודעה. מנגנון זה אינו מצריך מהשולח להחזיק מספר וירטואלי. תגובות הנמענים נשמרות במערכת ומשתקפות ב”דוח תגובות” תחת תפריט “דוחות”

More to explorer

תפריט נגישות

רוצה לנסות את המערכת שלנו?

מגיע לך 100 הודעות SMS

+ 500 הודעות דיוור אלקטרוני בשקל אחד!

ובנוסף! אנשי קשר ללא הגבלה דפי נחיתה ללא הגבלה, אוטומציה ללא הגבלה

ללא התחייבות, ולמימוש תוך 3 חודשים.
לצורך פתיחת החשבון
וקבלת ההטבה יש לסיים את תהליך הרכישה המלא
* ללקוחות חדשים, כפוף להסכמת החברה, ט.ל.ח