מדריך דיוור בדואר אלקטרוני

דוחות לאחר שליחה

דוחות לאחר שליחה לאחר שהדיוור נשלח, המערכת מתחילה לאגור מידע על תוצאותיו, אותו ניתן לראות דרך מסך הדוחות. הגישה למסך הדוחות בתפריט המערכת: במסך הדוחות

קרא עוד »

הגדרת רשימות תפוצה לדיוור

שלב 3: הגדרת רשימות התפוצה לדיוור במסך הגדרות נמעני הדיוור מופיעות כל הקבוצות שהגדרנו עד לנקודה זו במערכת. כדי לבחור למי ישלח הדיוור יש לסמן

קרא עוד »

עריכת בלוק ותמונה

עריכת בלוק עריכת הבלוק נעשית באמצעות לחיצה על פינתו השמאלית התחתונה. בלחיצה נפתח חלון הגדרות הבלוק. חלון זה מורכב מההגדרות הבאות: עמודות – מספר העמודות שיחלקו

קרא עוד »

פתיחה והגדרות דיוור

על מנת לגשת לערוך הדיוורים האלקטרוניים במערכת יש ללחוץ על כדור הדיוורים הירוק במסך הבית: יצירת דיוור אלקטרוני ב- 4 שלבים שלב 1: פתיחה והגדרות

קרא עוד »

עריכת הדיוור והוספת תוכן

שלב 2 :עריכת הדיוור ויציקת התוכן לתוכו עריכת הדיוור מתחילה מבחירת התבנית העיצובית שלו בלובי תבניות המערכת, שם נמצא את שלל התבניות מחולקות לפי קטגוריות

קרא עוד »

קידומי מכירות

שלב 6 :קידומי מכירות למה המייל שלי מועבר לתיקיית קידומי מכירות? כאשר נשלח מייל לתיבת דואר נכנס שלנו, מפעילה גוגל אלגוריתמים מורכבים ומסווגת לפיהם את

קרא עוד »

More to explorer

רוצה לנסות את המערכת שלנו?

מגיע לך הודעות SMS

+ הודעות דיוור אלקטרוני בשקל אחד!

ובנוסף! אנשי קשר ללא הגבלה דפי נחיתה ללא הגבלה, אוטומציה ללא הגבלה

ללא התחייבות, ולמימוש תוך 3 חודשים.
לצורך פתיחת החשבון
וקבלת ההטבה יש לסיים את תהליך הרכישה המלא
* ללקוחות חדשים, כפוף להסכמת החברה, ט.ל.ח