דוחות לאחר שליחה
דוחות לאחר שליחה לאחר שהדיוור נשלח, המערכת מתחילה לאגור מידע על תוצאותיו, אותו ניתן לראות דרך מסך הדוחות. הגישה למסך הדוחות בתפריט המערכת: במסך הדוחות מופיעה טבלה מסכמת של כל
הגדרת רשימות תפוצה לדיוור
שלב 3: הגדרת רשימות התפוצה לדיוור במסך הגדרות נמעני הדיוור מופיעות כל הקבוצות שהגדרנו עד לנקודה זו במערכת. כדי לבחור למי ישלח הדיוור יש לסמן את תיבת האפשרויות מימין לקבוצה
עריכת בלוק ותמונה
עריכת בלוק עריכת הבלוק נעשית באמצעות לחיצה על פינתו השמאלית התחתונה. בלחיצה נפתח חלון הגדרות הבלוק. חלון זה מורכב מההגדרות הבאות: עמודות – מספר העמודות שיחלקו את הבלוק כנגזרת מהרכב האחוזים
פתיחה והגדרות דיוור
על מנת לגשת לערוך הדיוורים האלקטרוניים במערכת יש ללחוץ על כדור הדיוורים הירוק במסך הבית: יצירת דיוור אלקטרוני ב- 4 שלבים שלב 1: פתיחה והגדרות לחיצה על כדור הדיוורים מובילה
עריכת הדיוור והוספת תוכן
שלב 2 :עריכת הדיוור ויציקת התוכן לתוכו עריכת הדיוור מתחילה מבחירת התבנית העיצובית שלו בלובי תבניות המערכת, שם נמצא את שלל התבניות מחולקות לפי קטגוריות (בצדו הימני של המסך): נבחר
קידומי מכירות
שלב 6 :קידומי מכירות למה המייל שלי מועבר לתיקיית קידומי מכירות? כאשר נשלח מייל לתיבת דואר נכנס שלנו, מפעילה גוגל אלגוריתמים מורכבים ומסווגת לפיהם את המייל לתיקייה המתאימה. ברגע שגוגל